سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسوس Asus

نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسوس Asus | نمایندگی رسمی ایسوس مفتخر است در امر مشاوره و خرید محصولات ایسوس به شما یاری برساند 89392021| نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ ایسوس Asus

 

صنعت فناوری اطلاعات و تکنولوژی در کشور تایوان طی چند دهه گذشته به شدت افزایش یافته و پیشرفت های چشمگیری داشته است در حال حاضر کشور تایوان یک نیروی غالب در بازار جهانی به شمار می آید. ASUS مدتهاست در خط پیشرفت و رشد بوده، در حالی که این شرکت به عنوان یک تولید کننده مادربرد با تعداد کمی از کارکنان شروع به کار کرد، در حال حاضر ایسوس شرکت فن آوری پیشرو در تایوان با بیش از 12،500 کارمند در سراسر جهان است. ASUS محصولات تقریبا در هر بخش از فناوری اطلاعات را شامل می شود، از جمله قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی، نوت بوک، تبلت، سرور و گوشی های هوشمند.

ایسوس در کشور تایوان و در شهر تایپه فعالیت می کند. محصولات اصلی ایسوس شامل مادربرد، سرور، رایانه ی شخصی ، لپ تاپ ها و … می باشد. ایسوس در سال 1990 توسط چهار مهندس در کشور تایوان تاسیس شد و به جرعت می توان گفت، ایسوس بزرگترین تولید کننده ی مادربرد در جهان می باشد.

ایسوس asus   یکی از موفق ترین شرکت های دنیا در زمینه ی فناوری رایانه و ساخت لوازم الکترونیکی محسوب می شود . نام ایسوس از کلمه ی پگاسوس الگو برداری شده است که معنی این کلمه (اسب بالدار افسانه ایی) در یونان باستان می باشد.

 

 

 

نمایندگی رسم لپ تاپ ایسوس Asus توانسته با بهره گیری از بروزترین تجهیزات تمامی اختلالات و ایراد ها را با کمک کارشناسان دوره دیده خود به راحتی پشت سر بگذارد. از سری خدمات نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسوس Asus  می توان به تعمیرمادربرد لپ تاپ ایسوس ، تعمیر DVDrw لپ تاپ ایسوس ، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس ، تعمیر باطری لپ تاپ ایسوس و … اشاره کرد.

همچنان شما میتوانید پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس   مشکلات و پرسش های خود را با کارشناسان ما به صورت تلفنی مطرح کرده و از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنید89392021

 

برای ورود به صفحه ی اصلی اینجا کلیک کنید

 

لینک هایی که ممکن است برای شما مفید باشد:

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ ایسوس ، تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس ، تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس ، نمایندگی مجاز ایسوس